רוב מכשירי השמיעה בישראל מופעלים ע'י סוללות רגילות, איך תדעו איזה סוללות יתאימו לכמשיר שמיעה שלכם?

תוכן עניינים

למה לא סוללות נטענות?

המגמה בעולם וגם בישראל היא לעבור למכשירי שמיעה נטענים ובעלי סוללה נטענת רב פעמית אבל עדיין כ-70% ממכשירי השמיעה בישראל מופעלים ע'י סוללות למכשירי שמיעה חד פעמיות. למה בישראל עדיין לא כולם עוברים לסוללות נטענות? יש לזה כמה סיבות 
-זמן הטעינה עדיין לא מספק ויש אפשרות שמכשיר השמיעה שלכם יפסיק לעבוד לקראת החלק האחרון של היום
-במדינת היהודים יש אוכלוסיה גדולה של שומרי שבת וחגים ולכך אסור להטעין סוללה בזמן חג ושבת וזמן ההטענה כיום לא מספיק כדי להספיק לכל השבת או החג.

 

החשיבות של סוללות מכשירי שמיעה

סוללות מכשירי שמיעה ממלאות תפקיד מכריע בשיפור התקשורת עבור אנשים עם לקות שמיעה. מקורות הכוח הקטנים הללו הם אלו שגורמים למכשירי השמיעה לפעול כראוי, ומבטיחים שכבדי שמיעה יכולים להשתתף באופן פעיל בשיחות והיות מעורים בסביבתם.

 

סוגי סוללות למכשירי שמיעה

ישנם מספר סוגים של סוללות למכשירי שמיעה הזמינים בשוק, כל אחת עם מספר ייעודי משלה. הסוגים הנפוצים ביותר הם 312, 13 ו-10. מספרים אלו מתייחסים לגודל ולקיבולת הכוח של הסוללות. חשוב לעסקים להיות מודעים לסוג הסוללה הספציפי שלקוחותיהם או העובדים שלהם משתמשים בהם כדי להבטיח זמינות ותאימות. בנוסף יש סוללה בגדול 675 ו-657 המתאים לשתל קוכליארי.

 

איך יודעים איזה סוללה תתאים למכשיר שלי?

לפני מספר שנים, יצרני הסוללות ביצעו סטנדרטיזציה של גדלי סוללות השונים. בסופו של תהיל נבחר קוד צבע אחיד לכל מידה שונה של סוללה המסייע למשתמשים לזכור את גודל הסוללה המתאים למכשיר השמיכה שלהם. 
כל צבע מתאים לגדול מכישר שמיעה שונה. הכי חשוב לזכור את הצבע ומספר הסוללה המתאים לכשיר השמיעה שלכם ולהציכ אותו לספק הסוללות ולפי מידע זה הוא ידע איזה גדול סוללה לספק לכם שתתאים לכשיר השמיעה שלכם. 
הסברים נוספים ומבחר של סוללות למכשירי שמיעה תוכלו למצא באתר של חברת HEARPOWER 

 

סיכום

לסיכום, עזרים ללקויי שמיעה ונגישות לכבדי שמיעה הם שיקולים מכריעים לעסקים בישראל. הזמינות והשימוש של סוללות מכשירי שמיעה, כגון הגדלים הפופולריים 312, 13 ו-10, ממלאים תפקיד חיוני בהבטחת שאנשים עם אובדן שמיעה יוכלו לעסוק באופן מלא בסביבה העסקית.

באמצעות אספקת סוללות למכשירי שמיעה, עסקים מפגינים את מחויבותם לנגישות עבור לקויי שמיעה. ההשקעה הקטנה הזו יכולה להשפיע משמעותית על חייהם של אלה המסתמכים על מכשירי שמיעה כדי לתקשר ביעילות. היא גם עוזרת לעסקים לעמוד בדרישות החוק ומטפחת מוניטין חיובי כמוסד מכיל ומכיל.

יתר על כן, הטמעה של התקני נגישות שמע, כגון לולאות השראה, יכולה לשפר את הנגישות הכוללת עבור אנשים עם אובדן שמיעה. מכשירים אלה מאפשרים לאנשים לחבר את מכשירי השמיעה שלהם ישירות למערכות שמע, תוך ביטול רעשי רקע ומבטיח שידור קול ברור יותר. עסקים שמשקיעים בטכנולוגיה כזו לא רק משפרים את החוויה של לקוחות כבדי השמיעה שלהם אלא גם משפרים את התקשורת עם העובדים ובעלי העניין.

בסך הכל, מתן עדיפות לנגישות ללקויי שמיעה היא לא רק חובה מוסרית אלא גם החלטה עסקית חכמה. על ידי נקיטת צעדים כדי לתת מענה לאנשים עם אובדן שמיעה, עסקים בישראל יכולים ליצור סביבה מכילה יותר, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולהגדיל את בסיס הלקוחות הפוטנציאלי שלהם. אימוץ מכשירי נגישות אודיו ואספקת סוללות אמינות למכשירי שמיעה הם צעדים חיוניים ליצירת חברה שוויונית יותר לכולם.

צרו איתנו קשר
ד"ר סימה יום-טוב
ד"ר סימה יום-טוב

מייסדת המרכז למכשירי שמיעה בישראל, עם ניסיון עשיר מאד רפואת השמיעה ושיפור אורח חיים של כבדי שמיעה. מרצה בכנסים בתחום, מנהלת השתלמויות ופורומים מקצועיים במטרה להעשיר ולשפר את התחום.

התקשרו עכשיו!
לייעוץ ופתרונות שמיעה