מכשירי שמיעה קטלוג המכשירים המומלצים ביותר

תוכן עניינים

בעבר, מכשירי השמיעה היו גדולים ומסורבלים ואנשים רבים התביישו להסתובב עם מכשירי שמיעה, בייחוד אנשים צעירים בעלי בעיות שמיעה. כיום, הטכנולוגיה התקדמה באופן מסחרר וניתן למצוא מגוון רחב של מכשירי שמיעה זעירים, נוחים וקלים לתפעול. אם אתם מחפשים "מכשירי שמיעה קטלוג" מכיוון שאתם או אחד מקרוביכם נזקק למכשיר שמיעה, הגעתם למאמר הנכון. במאמר זה ריכזנו עבורכם את מכשירי השמיעה המומלצים והאיכותיים ביותר שנמצאים בשוק כעת. יצאנו לדרך.

מכשירי שמיעה קטלוג – סוגי המכשירים השונים

כאשר מחפשים  "מכשירי שמיעה קטלוג" אנו איננו מודעים לכך שיש סוגים שונים של מכשירים. את מכשירי השמיעה ניתן לחלק לשני סוגים: דיגיטליים ואנלוגיים. האנלוגיים הם המכשירים הוותיקים ואילו המכשירים הדיגטליים נחשבים למתקדמים יותר. ישנה חלוקה גם בהתאם להיכן שממוקם המכשיר: ישנם מכשירים הממוקמים בתוך האפרכסת, ישנם מכשירים המורכבים באופן מלא או חלקי בתוך תעלת האוזן והם כמעט ואינם נראים לעין.

מכשירי שמיעה קטלוג – שני מכשירים מומלצים במיוחד

  • מכשיר השמיעה הפנימי KAMI CIC מבית AUDIFON, גרמניה – לא משנה איזה מוצר רציתם לקנות, בין אם זה רכב, מחשב או אולי שעון, אך כאשר מדובר על איכות גרמנית, ברור לכולנו שמדובר ברמה אחת מעל כולם. חברת AUDIFON הגרמנית אחראית לחידושים רבים בתחום מכשירי השמיעה, וזה הוא מכשיר שמיעה במעטפת זעירה הנחשב לאחד ממכשירי השמיעה הטובים והמתקדמים ביותר בעולם. KAMI CIC נעלם בתוך האוזן, ובזכות התאמה אישית לתעלת האוזן שלכם ולכן אינו מפריע להרכבת משקפיים, והוא מופעל ללא כל מנגנון חיצוני הוא קל לתפעול ואינו דורש ידע או הבנה מיוחדת. הטכנולוגיה המתקדמת שלו מאפשרת לו להתמקד בקולות אנושיים, לזהות מכשירי רקע ולסננם, ובכך הוא מאפשר לכם לנהל שיחה ברורה עם האדם שמולכם. המכשיר מצויד במיקרופון המזהה את הכיוון ממנו מגיע הצליל ומגביר אותו בהתאם וכן הוא מונע קפיצות ושינויים דרסטיים בעוצמות קול משתנות. כמו כן הוא מסוגל לפענח צלילים חדים וצורמים והוא מנמיך אותם ומשתיקם, לצד נטרול רעשי רוח וטנטון.
  • מכשיר השמיעה KAMI R מבית AUDIFON, גרמניה – עוד מכשיר מוצלח מבית חברת AUDIFON (כבר אמרנו שאין שני לטכנולוגיה גרמנית…). זה הוא מכשיר זעיר, אסתטי ודיסקרטי, קל ונוח לשימוש בעל עשרה ערוצי סאונד בהפרדה גבוהה המגנים באופן אוטומטי מפני קולות ברמות עוצמה משתנות ומבין התפרצות בלתי צפויה של רעשים. KAMI R מותאם לתפקוד משתנה בסביבה משתנה ומגן מפני רעשי רוח ומנטרל רעשים של טנטון והוא ניחן בביצועים מצוינים גם בתנאים הקשים ביותר. הוא מצויד במיקרופון רגיש המזהה את הכיוון ממנו מגיעים הקולות ומתרגם את הצלילים השונים באופן תלת ממדי ומאפשר לכם להפיק את המירב מכל סיטואציה. אם חיפשתם "מכשירי שמיעה קטלוג" וחיפשתם אחר מכשיר אמין, זעיר ואיכותי, מצאתם את האחד שלכם.
צרו איתנו קשר
ד"ר סימה יום-טוב
ד"ר סימה יום-טוב

מייסדת המרכז למכשירי שמיעה בישראל, עם ניסיון עשיר מאד רפואת השמיעה ושיפור אורח חיים של כבדי שמיעה. מרצה בכנסים בתחום, מנהלת השתלמויות ופורומים מקצועיים במטרה להעשיר ולשפר את התחום.

התקשרו עכשיו!
לייעוץ ופתרונות שמיעה