טלפון לכבדי שמיעה

תוכן עניינים

לקוחות יקרים – בשלב זה אופטיקנה אינה מספקת את המוצרים הנסקרים במאמר זה, נשמח לעמוד לשירותכם בנושא מכשירי שמיעה מבית אופטיקנה

מכשיר טלפון לכבדי שמיעה  הוא אחד הכלים החשובים לתקשורת בין אנשים ממקום למקום. אנשים כבדי שמיעה נתקלים בקשיים בהבנת הנשמע בעת הדיבור בטלפון ולעיתים לא שומעים בכלל צלצול. טלפון עבור אנשים כבדי שמ

טלפון לכבדי שמיעה

יעה מאפשר את הגברת עוצמת השמע, כך שהאדם יכול ליהנות משיחה ברורה ומובנת, ובמידה והוא צריך, הוא יכול גם לכוון את עוצמתו של צלצול הטלפון.

כיום ישנם מגוון רב של מכשירי טלפון עבור אנשים הסובלים מבעיה של נכות שמיעה. מכשירי טלפון בעלי יכולת הגברה הם מכשירים אשר נותנים מענה לצרכים השונים של ליקוי השמיעה. טלפונים עם הגברה מסייעים לאנשים שמתקשים בשמיעה באמצעות טלפון רגיל, בו אינם מסוגלים לשמוע את תוכן השיחה ואף את צלצול המכשיר.

סוגים של מכשירי טלפון לכבדי שמיעה

  • טלפון עם הגברה ועם ספרות גדולות מסוג:H ear Easy 313c  – זהו טלפון קווי, שמיועד לכבדי שמיעה, לאנשים בעלי מוגבלות בידיים ולכבדי ראיה. המכשיר מיועד בעבור ירידות שמיעה ברמה קלה ובינונית ועד לרמה חמורה, כאשר ישנו צג גדול וכפתורי לחיצה נוחים לשימוש. מכשיר זה מסוגל להתאים את עצמו לרוב מכשירי שמיעה הקיימים כיום וגם למנוע צפצופים ברקע.

במכשיר טלפון לכבדי שמיעה ישנה מערכת של הגברת קול, אותה ניתן לווסת, ישנו צלצול מוגבר, רמקול שיחה (המאפשר ידיים חופשיות מהחזקת השפופרת), נורה מהבהבת, כ- 30 מקומות לשמירת שמות ומספרי טלפון ומספר זיכרונות לחיוג מהיר. אנשים כבדי השמיעה אשר משתמשים במכשיר זה, יכולים לנהל שיחה מובנת וברורה, ללא קשיים והרגשת תסכול שמגיעה בעקבות שמיעה לקויה.

  • טלפון עם הגברה CL400– מאפשר להגביר את חוזק הצלצול ואת עוצמת השיחה עד לרמה של 42 דציבלים. מיועד עבור אנשים כבדי שמיעה ואנשים כבדי ראיה, בזכות המקשים הגדולים שישנם. עוצמת הדיבור וצלילי הטלפון ניתנים לוויסות, המכשיר מהבהב כאשר מקבלים שיחה (כך שאין צורך בדאגה שמא האנשים לא ישמעו את הצלצול), קיים בו רמקול לשמיעה ללא צורך בהחזקת המכשיר, ישנם מקשי ספרות גדולים ומוארים, צג שיחה מזוהה ומונה שיחה. בנוסף ישנה אפשרות לזיכרון של מספרי טלפון ולחצני חיוג מקוצר של מספרי חירום.
  • טלפון אלחוטי לכבדי שמיעה Power Tel 500– מיועד במיוחד לאנשים בעלי ליקויי שמיעה. ישנה אפשרות להגברת עוצמתה של השיחה, לכדי עוצמה של עד 35 דציבלים וגם להגברת צלצול המכשיר לכדי עוצמה של עד 90 דציבלים. עוצמת הדיבור וצלילי המכשיר ניתנים לוויסות בהתאם לירידה בשמיעה, וכן ניתן לשלוט על בהירות וחדות השיחה.טלפון לכבדי שמיעה ולקויי שמיעה

מכשיר טלפון לכבדי שמיעה מכיל רמקול באיכות גבוהה לשיחה, מבלי להרים את השפופרת, צג שיחה מזוהה, ספרות מוארות, גדולות ונוחות ללחיצה, וכן ישנה נורה המהבהבת כאשר נשמע צלצול הטלפון. המכשיר הוא נייד וניתן להשתמש בו בכל הבית ויש בו אפשרות של אחסון כ- 200 מספרים.

  • טלפון אלחוטי לכבדי שמיעה מדגם יונדאי HYUNDAI HDT- M85- במכשיר זה קיימת דיבורית ברמה גבוהה עם אפשרות לוויסות של עוצמת השמיעה, ישנו מקש להגברת השמיעה עד לרמה של 25 דציבלים, הצלצול חזק במיוחד וניתן לוויסות עד לרמה של 80 דציבלים, במכשיר זה ניתן לבחור צלצול מתאים מתוך 9 סוגים, כאשר ישנן 5 רמות של עוצמת הצלצול.

כמו כן, בעת הישמע צלצול הטלפון נדלקת נורה גם בבסיס הטלפון וגם בשפופרת עצמה, למקרה והיא אינה מונחת בבסיסה. טלפון זה הוא בעל שיחה מזוהה, תצוגה של זמן השיחה, אפשרות לזיכרון של 20 שמות ומספרי טלפון ועוד.

צרו איתנו קשר
ד"ר סימה יום-טוב
ד"ר סימה יום-טוב

מייסדת המרכז למכשירי שמיעה בישראל, עם ניסיון עשיר מאד רפואת השמיעה ושיפור אורח חיים של כבדי שמיעה. מרצה בכנסים בתחום, מנהלת השתלמויות ופורומים מקצועיים במטרה להעשיר ולשפר את התחום.

053-3524859
לייעוץ ופתרונות שמיעה