מכשירי שמיעה מחיר

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים מידע לגבי מכשירי שמיעה מחיר, סוגים ותכונות שונות שיש לאלו, המדריך הבא עבורכם. ריכזנו בפניכם את כל המידע שיש לדעת על מכשירי שמיעה מסוגים שונים, מחירי מכשירי שמיעה וכל מה שבין לבין, המשיכו לקרוא.

מכשירי שמיעה הם מכשירים המסייעים לאנשים שיש להם קשיי ולקויות שמיעה. ניתן ללבוש אותם באוזניים, על הראש או מאחורי האוזן, בתוך אפרכסת האוזן, בתעלת האוזן ובמיקומים נוספים. מכשירי שמיעה מגיעים עם מגוון תכונות וסוגים שונים של טכנולוגיה כדי להתאים לצרכים שונים, כאשר התאמת המכשיר האידיאלי עבורכם צריכה להתבצע במכון שמיעה מוסמך או אצל רופא אף אוזן גרון. עוד על מכשירי שמיעה מחיר בשורות הבאות.

מכשירי שמיעה מחיר וסוגים

המחיר של מכשירי שמיעה משתנה בהתאם לתכונות, טכנולוגיה ושם המותג, סוג האחריות על המכשיר ועוד. אם אתם שואלים לגבי מכשירי שמיעה מחיר ממוצע, כדאי לדעת שטווח המחירים מאוד רחב. בעוד שאפשר בקלות למצוא מכשירי שמיעה במאות שקלים בודדים (אפילו כ-200 ₪), מכשירי שמיעה איכותיים יותר יכולים גם לעלות 2,500 ₪ – 5,000 ₪ ומעלה.

ישנם מספר סוגים שונים של מכשירי שמיעה הקיימים בשוק כיום. אלה כוללים התקנים מאחורי האוזן (BTE), התקני בתוך האוזן (ITE) ומכשירים בתוך האוזן לחלוטין (CITE). כמו כן, ישנם שני סוגים של מכשירי שמיעה: אנלוגי ודיגיטלי.

מכשירי שמיעה אנלוגיים ודיגיטליים – מה ההבדלים?אם אתם מחפשים מידע לגבי מכשירי שמיעה מחיר, סוגים ותכונות שונות שיש לאלו, המדריך הבא עבורכם.

מכשירי שמיעה אנלוגיים משתמשים במיקרופון קטן כדי לקלוט גלי קול ולהפוך אותם לאותות חשמליים. מכשירי שמיעה דיגיטליים משתמשים בשבב מחשב הממיר גלי קול למידע דיגיטלי, מה שהופך את המכשיר לקטן בהרבה מאלו האנלוגיים. בתוך כך, מכשירי שמיעה אנלוגיים הם מכשירים המופעלים על ידי סוללה שמגבירים את הקול ומשדרים אותו לאוזן דרך מיקרופון קטן.

מכשירי שמיעה דיגיטליים, לעומת זאת, מופעלים על ידי מקלט בתוך האוזן שמשדר קול באופן אלחוטי לאוזן. מכשירי שמיעה אנלוגיים זולים יותר מהדיגיטליים. הם גם דורשים פחות תחזוקה וצריכת סוללה נמוכה יותר. מצד שני, למכשירי שמיעה דיגיטליים יש יותר תכונות וניתן לכוון אותם מרחוק. הם גם מציעים ביטול רעשים טוב יותר ואיכות צליל טובה יותר.

מה עדיף, מכשיר שמיעה דיגיטלי או אנלוגי?

כאמור, מכשירי שמיעה אנלוגיים משתמשים במיקרופון כדי לקלוט גלי קול ולאחר מכן להמיר אותם לאותות חשמליים. מאידך, מכשירי שמיעה דיגיטליים מתקדמים יותר והם משתמשים בעיבוד דיגיטלי כדי להפוך את הצלילים לבהירים יותר. לתשומת ליבכם, מכשירי שמיעה אנלוגיים מעבדים צליל באופן דומה לזה של האוזן האנושית. עם זאת, מכשירי שמיעה דיגיטליים הרבה יותר מתוחכמים מאלה אנלוגיים מכיוון שהם מעבדים סאונד בצורה דיגיטלית.

תכונה זו, של עיבוד סאונד בצורה דיגיטלית, מאפשרת למכשירי שמיעה דיגיטליים להגביר תדרים מסוימים שהאוזן האנושית לא יכולה לשמוע. כמו כן, להגביר צלילים שקטים יותר שאינם נשמעים לאוזן האנושית. בהקשר של מכשירי שמיעה דיגיטליים, מכשירי שמיעה מחיר יתחיל בסכומים של כ-2,000 ₪ למכשיר איכותי.

מה היתרונות של מכשירי שמיעה זעירים?בהקשר של מכשירי שמיעה דיגיטליים, מכשירי שמיעה מחיר יתחיל בסכומים של כ-2,000 ₪ למכשיר איכותי.

מכשירי שמיעה זעירים הם פתרון מצוין לאנשים עם אובדן שמיעה ברמה כזאת או אחרת. הם כל כך קטנים, שאפשר להחביא אותם בתעלת האוזן והם לא נראים כמו מכשירי שמיעה בכלל. זה הופך אותם לדיסקרטיים ומקובלים יותר מבחינה חברתית, אבל חשוב מזה – הם נוחים יותר מהמכשירים המסורתיים וכבדי המשקל.

כל מי שאי פעם השתמש במכשיר שמיעה, ודאי מכיר את תחושת כאב האוזניים והראש לאחר שימוש ממושך במכשירים אלו. זו תחושה מוכרת בקרב אנשים המשתמשים במכשירי שמיעה מסורתיים וכבדים (בדרך כלל אנלוגיים). היתרונות של מכשירי שמיעה זעירים הם שהם אינם נראים לעין, אין להם חוטים, ואין צורך לענוד אותם בתעלת אוזן אשר לא נוחה לאנשים רבים. כל זאת, זה מה שמוביל את המכשירים הזעירים להיות הרבה יותר נוחים ופחות מסורבלים. בהקשר הזה של מכשירים זעירים, מכשירי שמיעה מחיר ינוע בין 2,000 ₪ ל-10,000 ₪.

אבחון במכון שמיעה כדי להתאים מכשיר שמיעה

מכון שמיעה לא הכרחי לכל מי שחווה קושי או ירידה בשמיעה, אבל בהחלט יהיה מומלץ לביקור בו. בתוך כך, אבחון במכון שמיעה יעזור לכם לזהות את הבעיה ולמצוא את הפתרון המתאים לה ביותר, לרבות התאמת מכשירי שמיעה מחיר שיהיה נוח לכם.

מכשירי שמיעה הם לא רק מכשירים רפואיים, הם גם מוצרי צריכה וצריך להתאים אותם כדי לשמור עליהם במצב טוב וכדי שיענו על הצרכים של המשתמשים בהם. חשוב שמי שמרכיב את מכשיר השמיעה ידע לעשות זאת בעצמו, או שיסתייע במישהו אחר שיכול לעשות זאת עבורו. במקרה זה, תוכלו להסתייע ברופא אף אוזן גרון, מכון שמיעה או אודיולוג.

ירידה בשמיעה –מכשירי שמיעה הם הפתרון?אבחון במכון שמיעה יעזור לכם לזהות את הבעיה ולמצוא את הפתרון המתאים לה ביותר, לרבות התאמת מכשירי שמיעה מחיר שיהיה נוח לכם.

בכמה מילים פשוטות, מכשירי שמיעה אינם תרופה לירידה בשמיעה. הם יכולים רק לעזור לאדם לשמוע טוב יותר. מכשירי שמיעה מגבירים את הסאונד ומספקים צליל ברור יותר על ידי הסרת רעשי רקע. הם יכולים גם לשפר את הבנת הדיבור בסביבות רועשות ולהפחית את המאמץ הדרוש להקשבה במצבי הקשבה קשים. בתוך כך, מכשיר שמיעה אינו יכול לשחזר שמיעה תקינה, אך הוא יכול לשפר את איכות החיים של אנשים הסובלים מירידה בשמיעה.

אובדן שמיעה הוא בעיה שכיחה המשפיעה על חלק לא קטן מהאוכלוסייה. מצב זה יכול להיגרם מגורמים רבים, מגנטיקה ועד חשיפה לרעשים חזקים, חבלה פיזית, טראומה כלשהיא ועוד. אם אתם מרגישים לאחרונה ירידה בשמיעה שלכם, קודם כל יהיה חשוב לפנות לרופא אף אוזן גרון. אמנם ישנם מכשירי שמיעה מחיר של 250 ₪ ומעלה באינטרנט, אבל הם לא יהוו פתרון עבורכם ברוב המקרים. בהיבט זה, יהיה חשוב לקבל טיפול רפואי או מקצועי בהקדם ולא להסתמך על מכשירי השמיעה שיושיעו אתכם.

המלצת השוואת מחירים לפני רכישת מכשיר שמיעה

המחיר של מכשירי שמיעה יכול להשתנות בהתאם למותג ולמאפיינים. ובתוך האוקיינוס של סוגי מכשירי שמיעה מחיר וסוגים, מחקר השוק והשוואת המחירים יעזרו לכם להחליט איזה מהם מתאים לכם ולתקציב שלכם.

השוואת המחירים תעזור לכם למצוא את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם, כשם שההשוואה גם תחסוך לכם כסף וזמן. לבסוף, זה יעזור לכם לקבל החלטה מושכלת. ישנם סוגים רבים ושונים של מכשירי שמיעה, כך שלא יזיק לשבת כמה דקות ולקרוא מידע בגוגל. עם זאת, אל תסתמכו על גוגל בלבד.

לא להסתמך על גוגל בלבד – רכישת מכשיר שמיעה

השתדלו לקבל את כל הסיוע שתצטרכו מרופא האף אוזן גרון שלכם או ממכון השמיעה הקרוב אליכם ביותר. בסופו של דבר, חשוב לעשות את המחקר שלכם לפני רכישת מכשיר שמיעה, כי ישנם סוגים רבים ושונים של מכשירי שמיעה וכולם עובדים אחרת. אבל יחד עם מחקר השוק שלכם, קבלו המלצה ישירה מאנשי רפואה ואנשי מקצוע (כמו למשל אודיולוג).

ככל שתדייקו את התאמת מכשיר השמיעה שלכם לצרכיכם האישיים, ככה תוכלו להנות מאיכות חיים טובה יותר. בשורה התחתונה, זה התפקיד של מכשירי שמיעה – להחזיר את איכות החיים למשתמשים בהם.

צרו איתנו קשר
ד"ר סימה יום-טוב
ד"ר סימה יום-טוב

מייסדת המרכז למכשירי שמיעה בישראל, עם ניסיון עשיר מאד רפואת השמיעה ושיפור אורח חיים של כבדי שמיעה. מרצה בכנסים בתחום, מנהלת השתלמויות ופורומים מקצועיים במטרה להעשיר ולשפר את התחום.

התקשרו עכשיו!
לייעוץ ופתרונות שמיעה