מכשירי שמיעה דיגיטליים מחיר

תוכן עניינים

מכשירי שמיעה דיגיטליים מחירעבור מכשירי שמיעה דיגיטליים מחיר שונה בהתאם לסוג המכשיר. כאשר מדובר על מכשירי שמיעה יש 4 סוגים עיקריים: BTE, RIC, ITC ו-CIC. כדי לבחור את מכשיר השמיעה הנכון לכם יש לערוך בדיקת שמיעה במכון מוסמך, לבצע בדיקות התאמה בהתאם למבנה האוזן ורמת לקות השמיעה. ההתאמה חייבת להיות מבוצעת על ידי גורם מוסמך כדי להבטיח בחירה נכונה עם התחייבות לשינוי הבחירה כאשר המשתמש דורש בכך. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים מכשיר שמיעה.

מכשירי שמיעה דיגיטליים מחיר – סוגי מכשירי שמיעה

  • מכשיר שמיעה CIC – המונח CIC מתייחס ל- Completely In The Canal. מכשירי שמיעה CIC נמצאים בתוך תעלת האוזן. מכשירים אלו מגיעים במידות מזעריות וכמעט ולא ניתן להבחין בהם. זהו יתרון ענק עבור מי שחש בושה בשימוש במכשירי שמיעה. יש ליצור תבנית מותאמת לאוזן של המטופל לצורך השלמת התהליך. מכשיר שמיעה CIC כולל בתוכו צינורית דקיקה הבולטת מתוך אפרכסת האוזן. על אף שמדובר על מכשיר הנמצא בתוך תעלה האוזן, אופן הסרת המכשיר הוא פשוט. מכשירים אלו נחשבים ליוקרתיים יותר וטווח המחירים של מכשירי CIC נע בין 4,500 ש"ח ועד 6,000 ש"ח ומעלה. 
  • מכשירי שמיעה BTE – המונח BTE מתייחס ל-Behind the ear. מכשירי שמיעה אלו עובדים באמצעות אוזנייה מותאמת הכוללת מיקרופונים כיוונים, כפתורי ווליום, סוללה גדולה ויחסי התאמות נוחים. מכשירים אלו יחסית נחשבים לקטנים, אך הם כן נגלים לעין אנושית. טווח המחירים של מכשירי BTE יהיו החל מ-5,000 ש"ח.
  • מכשירי שמיעה ITC – המונח ITC מתייחס ל-In The Canal. מכשירים אלו נמצאים בתוך תעלת האוזן, אך חלקם החיצוני הינו בולט יותר בשונה ממכשירי CIC. היתרון של מכשירי ITC הוא הפונקציונליות של המכשיר. ניתן לווסת את עוצמת השמע בצורה נוחה, המכשיר כמעט ואינו נראה לעין, יש מספר מיקרופונים כיווניים המאפשרים שליטה מלאה במרחב והמחיר של מכשירי שמיעה ITC לרוב יהיה נמוך יותר ממכשירי CIC היוקרתיים. המחיר של מכשירי שמיעה ITC הינו החל מ-4,500 ש"ח.

מכשירי שמיעה דיגיטליים מחיר – איך לבחור נכון?

כדי לבחור את המכשיר המתאים לכם, מבעד לבדיקת שמיעה והתאמה של המכשיר יש לברר את התכונות של המכשיר. כיום יש מכשירי שמיעה מאוד מתקדמים שיכולים להפוך את החיים שלכם לפשוטים יותר. עם זאת, לא כל מכשיר מתאים לאדם מסוים, ישנם מכשירים יותר טכנולוגיים ומכשירי שמיעה שהם יותר נוחים לאוכלוסייה הבוגרת יותר. אחד הדגשים החשובים ביותר בבחירת מכשיר שמיעה הוא דגש על מכשיר שמיעה על תוכנה לסינון רעשים. לרוב המכשירים המתקדמים יש תוכנה להפחתת רעשים חיצוניים שאינם רלוונטיים לנו. באמצעות מנגנון הפחתת רעשים המיקרופונים מווסתים את מה שהם מעבירים לאוזניה. המטרה היא למנוע מצב של אי נוחות מצידו של המשתמש. הטכנולוגיה מתבססת על טכנולוגיה זהה של אוזניות אלחוטיות מתקדמות בשוק שיודעת לסנן אילו רעשים נכנסים לשיחה ואילו רעשים אינם רלוונטיים לשיחה. תוכנות נוספות יכולות לבוא לידי ביטוי בחיבור למכשיר הנייד באמצעות בלוטוס לדוגמה. בדרך הזאת תוכלו לשנות את עוצמת הקול, להפעיל את המכשיר, להכניס פקודה של סינון רעשים ועוד, כל זה באמצעות לחיצה בטלפון החכם המשויך למכשיר.

כמו כן, פרמטר נוסף אשר ייקבע לנו איזה מכשיר נקנה הוא המחיר. מכשירי שמיעה הינם מוצרים יקרים, חשוב לקחת את זה בחשבון. עם זאת, מדובר על השקעה חד פעמית שיכולה לשנות חיים. עבור מכשירי שמיעה דיגיטליים מחיר המשתנה גם בהתאם לחברה שאתם בוחרים לקנות ממנה. ישנן חברות אשר מציעות לכם אפשרות לחסוך כמה מאות שקלים בזיכוי על המכשיר הקודם שלכם, סבסוד לפנסיונרים, סבסוד מצד קופת החולים ועוד. המחיר של מכשירי שמיעה יהיה החל מ-4,500 ש"ח עבור מכשירים פשוטים ועד לכ-10,000 ש"ח ולעיתים אף יותר. המחיר משתנה גם בהתאם למצב של המטופל. ישנם מכשירים שמתאימים יותר למי שאין לו קושי שמיעה בדרגה גבוהה ואילו כאשר מדובר על לקות שמיעה בדרגה חריפה, המחיר אותו נשלם יהיה גבוה יותר.

קראו עוד: בחירת מכשיר שמיעה

האם כדאי לקחת בחשבון את התקציבהאם כדאי לקחת בחשבון את התקציב?

יש מקרים בהם אין ברירה אלא לקחת בחשבון את התקציב שיש לנו ולעבוד לפי מה שיש. עם זאת, כאשר מדובר על מכשירי שמיעה אנחנו לא ממליצים להתפשר בגלל המחיר. כיום יש לא מעט יצרנים של מכשירי שמיעה אשר מטרתם היא לא רק להבטיח שמיעה באופן תקין לחלוטין מצד המשתמש, אלא גם לדאוג לכך שמכשיר השמיעה יתאים לשהייה ממושכת בתוך תעלת האוזן. הייצור כולל שילוב של חומרים מתאימים שעלותם מייקרת את המחיר עבור הצרכן, כל זה תוך כדי מזעור המכשיר עצמו. טכנולוגיות שונות כמו סינון רעשים, חוסם רוח, בלוטוס, סנכרון רצוף בין האוזניות ועוד אלא תכונות חשובות במכשירי שמיעה דיגיטליים ולכן, המחיר אותו נשלם יהיה שווה את המחיר. זכרו, מדובר על השקעה חד פעמית. 

ההוצאה שיכולה לחזור על עצמה היא הוצאה עבור סוללות למכשיר השמיעה. המחיר של סוללות משתנה בהתאם לסוג המכשיר שלכם. עלות חבילת סוללות תנוע בטווח של כמה מאות שקלים בודדים. כמו כן, תוכלו לרכוש סוללות נטענות, אך יש לדעת איך לעבוד בצורה נכונה עם סוללות נטענות כדי לא לפגוע במכשיר. ישנן סוללות שונות שחלקן יכולות להגיע גם לזמן פעולה של 200 שעות. 

מכשירי שמיעה דיגיטליים מחיר השירות

המחיר של המכשיר כולל בתוכו גם את מחיר השירות ומוניטין החברה. המטרה שלכם היא לבחור את החברה המובילה בתחום כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר וכן, זה דבר נוסף שעליו הלקוח משלם. באמצעות שירות מתאים ומקצועי אתם תקבלו את המכשיר המתאים לכם בהתאמה אישית, אתם תקבלו חוות דעת של מומחים, בדיקות שמיעה, שירות זמין בכל עת ולעיתים אפילו עד לבית הלקוח. חברה מקצועית תחזיק תחתיה את המוצרים המתקדמים ביותר בשוק כדי להבטיח ללקוח את התמורה הגבוהה ביותר למחיר אותו הוא השקיע בשיפור איכות החיים שלו. הדרך הטובה ביותר למקסם את הבחירה שלכם היא באמצעות דגש על השאלות הבאות: מה כלול במחיר, האם מדובר על שירות עד לבית, מוניטין של החברה, מגוון אפשרויות בחירה, פרטים טכניים להשוואה בין מכשירי השמיעה המוצעים, תכונות של מכשירי השמיעה, התחברות לבלוטוס, כיווני מיקרופון ותודעת שירות של המקום.

צרו איתנו קשר
ד"ר סימה יום-טוב
ד"ר סימה יום-טוב

מייסדת המרכז למכשירי שמיעה בישראל, עם ניסיון עשיר מאד רפואת השמיעה ושיפור אורח חיים של כבדי שמיעה. מרצה בכנסים בתחום, מנהלת השתלמויות ופורומים מקצועיים במטרה להעשיר ולשפר את התחום.

התקשרו עכשיו!
לייעוץ ופתרונות שמיעה